2013. május 12., vasárnap

1. Rész: ...Mennyei ajándék...

Szárnyak....Barna fürtök...Harc....Vágy...Szenvedély...Zihálva keltem fel. Egy nagyon rossz álom volt.Az izzadságcseppek csak úgy gördültek le homlokomról és az arcomra tapadt hajam is a semmibe lógott. Nem tudom mi ütött belém, legfőképpen, hogy miért álmodok ilyen zagyvaságokat, már vagy 1 hónapja! Értelmetlenségek, például, hogy Harry egy angyal és meg akar védelmezni, valami furcsán ismerős, gonosz dologtól, de nem hallom a hangját valamiért...

Kipattantam az ágyból, majd lementem reggelizni, anyuékkal.
-Jó reggelt Clare, drágám! Boldog születésnapot!!Milyen volt az éjszaka? Mi történt a hajaddal, kimostad?
-Nem anyu, ez csak egy picit leizzadt, mert rosszat álmodtam már megint! És köszii.
-Hogyha még egyszer előfordul, elviszlek egy orvoshoz, ez nem mehet így tovább! Rá fog menni az egészségedre, ez pedig lehetetlen a fejlődő szervezetednek!!-Ecsetelte anyu.
-Jajjj anyuuuu, ne már, csak a mai szülinapomon ne.
-Semmi de, kész, passz. Ma felhívom az orvost és kérek beutalót!
-Jajj, drágám, szerintem eltúlzod egy picit, nem gondolod?! Lehet, hogy csak nagyon feszült, a dolgozatai miatt.-Védelmezett apu.
-Igen, ez így igaz!!- Majd a villámra felszúrt tükörtojást, egyenesen a számba irányítottam.
Reggeli után, még visszafeküdtem az ágyamba, majd bekapcsoltam a tévét, ahol éppen a One Directionről, legfőképpen Harryről volt szó.
Miután Harry Styles szakított az amerikai pasifaló Taylor Swifttel, vajon lesz-e remény, hogy nem születik róla egy dal? Mint tudjuk Taylor minden exét kifigurázza, egy toplistás számot alkotva.
Röhögni támadt kedvem...Taylor Swift? Ez komoly? E miatt parádéznak?  Szakítottak és kész. Le van tudva. Én már a legelején láttam, hogy nem lesz ebből semmi. Gondolataimat Selly szakította meg: csörgött a telefonom.
-Sziijjja Clara!!! Boldog-boldog-boldog-boldog szülinapot!!!
-Szia.
-Miért vagy ilyen letört?
-Áhhh semmi...csak fáradt vagyok, este nem tudtam jól aludni, csak ennyi az egész.
-Bocsi, de most mennem kell, de este akkor átjövök és átadom az ajándékomm! Már alig várom!! Na szia!
-Okés, de nem kellett vol...
Mire elmondhattam volna neki, hogy nincs szükségem semmiféle ajándékra, kinyomta és elsietett. Furcsán izgatott volt. Talán túl izgatott...Rejteget valamit...

A nap hátralévő részét, pihenéssel, és a facebook-on lévő felköszöntések válaszolásával voltam elfoglalva.
Mikor elérkezett az idő, felvettem egy kényelmes ruhát, s az íncsiklandozó illatokra figyelmesen mentem le. Már ott volt Selly. A szüleim és Selly is furcsák voltak. Az volt a legfurcsább, hogy a csuklóm, meglehetősen viszketett, és pirosodott. Nem hagyott nyugodni.

Miután megettük az ízletes vacsorát, amit anyu nagyon jól eltalált, következhetett az ajándékok átadása. Ehhez átmentünk a tévés szobába, és leültünk a kanapéra.













 -Akkor kezdhetek én??-Kérdezte Selly izgatottan.
-Oké, akkor kezd, de a közös ajándékot a végén adjuk át!
-Nahhh szóval...Clara, nagyon sok boldog szülinapot szeretnék kívánni, és még nagyon sok ilyen szülinapot!-Ezzel átnyújtott nekem egy rózsaszín masnival átkötött ajándékdobozt. Kinyitottam és egy 1D-s póló volt benne. Szószerint kitéptem a csomagolásból, és úgy, ahogy voltam, felkaptam magamra.
-Nagyon köszönöm, nagyon tetszik!!!-Hálákodtam Sellynek, és úgy láttam, hogy büszke magára, hogy örömet tudott szerezni nekem.
-Jó akkor jöjjön a mi ajándékunk, ami neked is és Sellynek is szól!
-Na mi az apu?!-Odaadott nekem egy kis borítékot, amiben két hosszúkás, sárgás színű papír volt.Amikor végre kitudtam venni a papírkákat, a pulzusom megtriplázódott! 1D KONCERTJEGYEK VOLTAK!!!!! Sellynek és nekem címezve, a V.I.P. szektorba! El sem tudtam képzelni, hogy találkozni fogok velük!!
-ÚÚÚrrrrrrrr IIsstteeennneemmm, szűz atyám....:O Ezek azok amire gondolok???????
-Igen, igen...-Közölte vele anyu mosolyra húzott szájjal.

Az este nagy részében nem történt semmi különös, mert még mindig euforikus állapotban voltam és nem tudtam elképzelni, hogy egy 1D koncert részese lehetek. Egyedül csak az zavart, hogy a csuklóm még mindig eszeveszettül viszketett, és az állapota kritikusan véres volt, valamint egy furcsa forma kezdett kialakulni a seb közepén....Furcsa....




14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó az első rész! Imádomm!!!!!
    Várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!!Gyorsan a kövit!!:))

    VálaszTörlés
  3. Szia. Az 1. rész nagyon tetszett. :) Várom a kövit. :)
    Nekem csak az írásod fura benne ahogy beleviszed az írási stílusod.:) De ok.
    Gyorsan a kövit!..*-*

    VálaszTörlés
  4. Nos, szervusz!
    Azért tévedtem ide, mert Facebook-on felkeltette az érdeklődésemet az alapsztori, ilyesmit még nem olvastam. megmondom az igazat: kellemes csalódás ért. Jó, hogy volt egy kicsi előhang, de nem tudom, hogy társíróval írod-e, vagy ugyanaz, aki Face-en firkantotta a bevezetőt, mert a két stílus merőben különbözik egymástól. Kezdjük a kinézettel.
    Engem speciel nagyon zavar ott fölül a szürke csík, ezen még alakítgass, viszont a fejléc tetszik. A központozásra figyelj, itt egy link, ez segít: http://papirlap.blog.neon.hu/archives/2012/03/03/A_kozpontozasrol/
    A fogalmazás: Mint már említettem, az alapsztori nagyon jó, de itt csalódtam. Ez a "Nahhh" meg a "köszii" nem ide való. Smiley-kat se használj, nagyon bezavar a képbe! Az írásban természetesen még van fejlődnivalód, olvass sok könyvet, főleg ami ifjúsági, gondolom az a te korosztályod. Hidd el, nagyon sokat fog segíteni, mert így a könyv mondatai a részeddé válnak, és még egy stílust is elérhetsz vele, ami egyéni!
    Mindenesetre, ha betartod amiket írtam, nagyon jó lesz a blog, a nézettsége is nagyobb lesz, és én olvasni foglak! További sok szerencsét!
    Flóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm az építő kritikád! Bocsi, hogy ilyen rossz vagyok, csak még most kezdtem és nem vagyok a legprofibb...Kell még egy kis edződés!! És köszönöm, hogy szántál rám időt! Megpróbáltam a GIMP-et, de nem akart elindulni a gépen...A középpontozást, viszont biztosan megfogadom! :)

      Törlés
  5. Huhh, hát ez nagyon jó! Sok blogot olvastam már, de ez nagyon megfogott! Remélem hamar lesz kövi rész... Sok olvasót!

    VálaszTörlés
  6. omggg....szupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:33333 mondjuk az a seb egy kicsit drasztikus mint valami átjáró egy másik dimenzióba de nagyon jóó a blog*..* KÖVIIIIII!!!!:))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó gyorsan kövit! :DD

    VálaszTörlés