2013. május 30., csütörtök

5. Rész: ...Az első utazás...

MINDENKIT SZERETNÉK FIGYELMEZTETNI, HOGY ETTŐL A FEJEZETTŐL KEZDVE NAGYON  KITALÁLT DOLGOK LESZNEK, ÚGY HOGY, NE VEGYÉTEK KOMOLYAN! :)

...Miután kiábrándultam Harry vad csókjából, rájöttem, hogy nem csinálhatom vele együtt ezt a dolgot, mivel akkor el kell mennem vele furcsa helyekre, és furcsa embereket kell megismernem-ahogy sejtelmesen magyarázta-. Egy dolgot nem értettem: Hogy fogok én elmenni, és otthagyni a családomat? Az iskolát? Mindent ami fontos? 
-Ez az első dolog, amit megint el kell magyaráznom!
-Húú, milyen mágikus dolog?Én is egy angyal vagyok? Vagy netalán egy sellő?
-Nem ilyesmi, de ne ájulj el megint! Azt szeretném elmagyarázni, hogy fogunk ilyesmi helyekre menni:
Mindehhez az angyali dologhoz, van egy olyan mellékhatás, hogy aki veled utazik, az megkettőződik.
-Bocsi, de hogy mondod?
-Nyugi, semmi klónozás, csak a normál éned ugyanúgy fogja folytatni a régi életed, de a mostani éned velem fog jönni, már most látom!
-Jós is vagy, vagy csak nagy az egód?!
-Egyik sem...De most induljunk, mert késésben vagyunk!-Ezzel megszorította a még mindig jéghideg kezeimet, és elindultunk arra az útra, amit részben már ismertem, de mondhatjuk azt is, hogy nem.

Kiérve az arénából, egy sötét sikátorhoz vezetett, ahol szembe állt velem és elkezdett mondani, valami varázsige-félét:
"Oh, Great Goddess of the light,
Bring me happiness, true and bright!
May a new love so true come to me!
As I will it, so mote it be!''
-Készen állsz?-Mosolygott rám, gyönyörű arccával.
-I-igen. Sz-Szzerretlek.-Hebegtem, mire rámnézett.
-Az jó, mert én is!
Ekkor a fejem felett egy nagy rózsaszínes-lilás ködfelhő jelent meg, és beszippantott mindkettőnket.
A felhőben próbáltam kiabálni, de nem tudtam. Ekkor Harry megszólalt:
-Ne lepődj meg, ha nem tudsz beszélni! Várni kell még kb. öt perc, míg a hangszálaid megszokják. Nekem már rutinból megy...Meg lehetsz ijedve. Megnyugtatlak, semmi veszély nincs itt. Ez egy vándorló. Nemsokára fogsz hallani szavakat, amelyek az előző életedet jellemezték. Ne félj, itt leszek melletted, el nem engedlek!

Ezután meghallottam a szavakat, bár még mindig nem tudtam megszólalni:

...Szerelem...Ápolónő...Sérülés...Veszély...Háború...

Egyre halkabban hallottam, majd abbamaradt a ricsaj.

-Megérkeztünk. Első világháború!...

Nagyon romantikus lesz! -Lelkendezett Harry.


Remélem tetszett ez a rész is! Komiban nyugodtan biztassatok, mert néha bizonytalan vagyok, hogy megéri-e folytatni...Kövi rész jövőhéten! :) XxxTiffanyXxx

14 megjegyzés:

  1. Mondtam már hogy imádom?! :D <3 FOLYTASD!!! :)) IMÁDOM!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Fogom folytatni! :) :) <3

      Törlés
    2. lehet hogy hülye kérdés vagy olyan amit nem árulsz el, de hogy kell ilyen ,,zene sávot,, csinálni vagy mi ez! :) ha nem akarod elmondani nem kell! :))

      Törlés
  2. ez...ez...oké.nem mondok semmit.egyszerűen imádom.

    VálaszTörlés
  3. Jesszus Maris! te egyszeruen zseniális vagy!! a fantáziavilág a kreativitás az írás kézséged...egyszerűen nagyszerű! imádom! <3 puszi!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon tetszik a blogod és alig várom a következő részt. Ja és itt van egy kis meglepetés :) :
    http://anywhereelsebutheres.blogspot.hu/2013/05/elso-dij.html

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóóó !!! :) .. látszik h hatalmas a fantáziád .... csak annyit szeretnék kérni h ha lehet akk egy kicsit legyenek hosszabbak a részek ... de szentem nagyon tehetséges vagy csak igy tovább !!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, megpróbálom, csak az a baj, hogy nincs nagyon időm, mert gürizek a jobb jegyért! de örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  6. nagyon jóó köviit!!!! de legyen benne louis és keviin is!! nagyoon jó lenne ez filmbe!! de ki játszaná Clarát???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, majd megpróbálom! Filmbe? érdekes, de tetszik....xd

      Törlés
  7. nagyon tetszik a blogod :) csak most találtam meg de wáá *_* siess a kövivel.! :)

    VálaszTörlés